OT: Re: pro pritomne modelare

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Prosinec 31 14:05:10 CET 2005

To asi ne nebot to potom uz neni model (nekde je presne uvedeno jake
rozpeti a hmotnost je jeste povazovano za model), ale bezpilotni
prostredek a ten podleha trosku jinym predpisum...

Nicmene ono se neni modelarum co divit - aerodynamika a ostatni
fyzikalni jevy nelze osidit a az od jiste velikosti to opravdu funguje
jak ma. Ja momentalne pracuju na letadle 2.3m a 15ccm 4T motor a rekl
bych, ze je to tak rozumne minimum a idelani na uceni i pro zacatecnika.

Kdyz jsem stavel trimetrovku vetrone tak sem mel doma pri stavbe pocit
co je to za hovado a kdyz to rozbalite na louce tak to pomalu neni videt
pres pampelisky.

RadekCX