OT: diskusne web forum

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Sobota Prosinec 31 12:33:59 CET 2005

Forum vetsinou potrebuji pro svuj provoz databazi (napr. MySQL) a
scriptovaci jazyk (treba PHP). Dobry forum a hodne pouzivany je PHPBB
www.phpbb.com
Nejjednoduzsi by pro vas bylo, zalozit si ucet u nejakeho free web
providera, ktery ma mysql a php, forum si udelat tam a na svoje web
stranky dat odkaz. Nicmene pokud se vam forum trochu rozjede, asi vam
nebude stacit free prostor (zejmena v databazi, kde je kolem 10MB).
Kdyby vam to pozdeji nedostacovalo, tak by bylo lepsi si prostor
pronajmout (treba spolu s domenou). Zas tolik to nestoji, cca
100-200Kc/mesic. Pripadme mit nejakeho znameho, ktery by vam prostor
poskytl (vetsinou zadarmo, za malou reklamu).