OT Software pro e-shop, redakcni system ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Sobota Prosinec 31 09:44:16 CET 2005

Podivejte se na sourceforge.net , tam toho najdete spoustu i v C#. Kdyz to
ovse shrnu:
-pokud se tomu venuje vice lidi, tak to je velke reseni a prohrabat se v tom
da dost prace,
-kdyz to je male reseni, tak to je takove dodelej si sam.
Jedine,kdyz Vam reseni padne primo na Vas tak se to da.

Vetsinou to da tedy dost prace a prace jsou penize, jak jsem psal. Dale mate
komercni reseni, kde ty firmy maji svoje reseni i jsou ochotny Vam dat
zdrojaky, ale vetsinou ztratite podporu,to je jako kdyz Vam nekdo u zarizeni
zrusi plombu a pripaji si tam neco.
To co je dulezite ty firmy Vam reseni prinesou pod nos.

I ja bych uvital pro nas www.posys.cz nejaky ten shop i s redakcnim systeme,
ale zahrneme to nejspise do dalsi verze naseho sw tj. nekdo to bude
prgramovat.

On oddelit redakcni system od eshopu neni zas tak idealni, pote budete
potrebovat stranku supportu a budete potrebovat neco sdelit jen nekomu a
ejhle nejake prihlaseni bude nutne, atp.

Jirka