Lepidlo na lepeni remenic, lepidla obecne?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Prosinec 30 23:16:32 CET 2005

S pracovnikem odborneho servisu jsme vhodny remen hledali pres hodinu a
vysledkem je ten delsi remen :-)

Pasy v pasovych dopravnicich se tate lepi a pritom na ne pusobi naprosto
jine sily. Presto kdybych nevidel letak , ktery nabizel lepidlo specialne na
reneny tak bych se asi ani neptal.

>Jestli by spis nebylo na miste poridit nove video a pripadne autenticke
materialy typu "prvni krucky naseho syna" nebo "roste nam prvni zoubek"
nechat u nejake sikovne firmy prepsat na nejake moderni medium.

No on je to BetaMAX a prave z te "odborne firmy, kde obcas prepisuji nejaky
ten material na digital :-). Na druhou stranu toho nedelaji tolik aby se jim
vyplatilo schanet nejake nove Beta Max video, zvlaste kvuli takove blbosti
jako je reminek.