USB host (was: Velka pamet)

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Prosinec 30 23:04:11 CET 2005

At 19:08 30.12.2005 +0100, Pavel Novotny wrote:
>Nic proti, ale USB Host není zrovna jednoducha zalezitost

No prave, ze cim dele hledam po netu nejakou inspiraci jak na to, tim vic
dochazim k zaveru, ze to neni vubec sranda. Nasel jsem u Atmelu nejaky ARMy,
co maji USB host integrovany, ale nemaji flash, coz se mi nelibi a maj
zbytecne moc nozicek, coz nepotrebuju. Ale zase jsou k nim appnote, kde je i
mass storage vyreseny. Pak jsem nasel u Philipsu isp1160, coz vypada celkem
pouzitelne s nejakym ARMem by to asi slo, ale bude se asi muset cela USB
komunikace resit softwarove a nejaky priklady jsem nikde neasel. Zacinat od
nuly se mi vubec nechce. Pak jsem nasel tohle:
http://www.asahi-net.or.jp/~qx5k-iskw/robot/usbhost.html
Coz mi zase prijde nejak moc jednoduchy...
Tak ja nevim, obavam se, ze jsem si dal latku prilis vysoko :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz