Lepidlo na lepeni remenic, lepidla obecne?

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Prosinec 30 22:44:43 CET 2005

Pavel Novotny napsal(a):
> Samozrejme mate pravdu, obcas clovek neco jineho mysli a neco jineho pise.
>
> Myslel jsem remen, bezne si tyto dva pojmy nepletu :-)

No, takze vemte rozum do hrsti a uvedomte si, ze:

1) prakticky zadne lepidlo nevydrzi dlouhodobe takove namahani
(dynamicke, cvicne si spoctete pocet probehnuti spoje pres remenice za
nejakou rozumnou dobu, rozjezdy, brzdeni atd.),

2) spoj je nehomogenita, coz je pro dane pouziti naprosto nepripustne
(kolisani, nebo spis razy v posuvu),

3) vyberte si na www.nedis.cz, www.ame.cz, www.dvasystems.cz a spouste
dalsich,

4) pokud chcete zarucenou funkci, sverte video duveryhodnemu a skutecne
odbornemu servisu, ono se tam po letech temer 100% najde "o neco" vic
problemu, ktere treba Vy ani netusite,

5) neberte to jako podnet k diskusi, ale jako (vyjimecne zdarma) radu od
cloveka, ktery se servisem (nejen) videi zivi uz hodne moc let. BTW: ja
tu zakazku nechci.

--
Jirka