OT Software pro e-shop, redakcni system ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Prosinec 30 22:44:34 CET 2005

To zni jako chci praci zadarmo.

PHP Nuke je asi dobra volba, ale pocitejte s tim, ze se tomu budete muset
venovat misto toho nez byste nekomu platili.
To je zivot.

Jirka
PS: Ja osobne davam prednost net c#, ale to je v tomto pripade nejspise
mimo.
----- Original Message -----
From: "Karel Novotný" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 30, 2005 10:16 PM
Subject: OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Omlouvam se za OT, ale vim, ze rada clemu konference sama provozuje nejaky
ten internetovy obchod a nejaky ten internetovy server, tak mi snad
poradite.
Uvazujeme s kolegou o tom zprovoznit e-shop a prodavat v ramcu EU nektere
specialni materialy  a hledame vhodny software pro provoz takoveho e-shopu.
Pozadavky , noznost provozovat shop s pomerne rozsahlym sortimentem (cca
10.000 polozek  ), pripadna moznost primeho placeni pomoci kreditni karty
nebo bank typu e-banka, moznost sledovani stavu zakazky atd. Moznost na
platforme provozovat vice nezavislych obchodnich agend, snadny import dat do
úcetnictvi (sql databaze), moznost provozovat shop ve vice jazykovych
mutacich, respektive, aby se vse zobrazovalo v jazyce zeme odkud pochazi
zakaznik (jeho IP adresa).

Poradite nejaky vhodnyy sw, jde nam o skalovatelne robustni reseni , muze
byt i komercni, ale nic co ma v ruce firma ,ktera to  napsala a neustale vas
jen zdima platbami za updaty, servisni  zasahy atd. Free reseni na Linuxu ma
prednost.

Castecne nezavisle na e-shopu hledame redakcni system pro internetovy
server, zatim jsme rozhodnuti pro PHP Nuke, ale mozna nam doporucite neco
jineho, lepsiho.

Dekuji a omlouvam se za OT.