OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pátek Prosinec 30 22:16:38 CET 2005

Omlouvam se za OT, ale vim, ze rada clemu konference sama provozuje nejaky ten internetovy obchod a nejaky ten internetovy server, tak mi snad poradite.
Uvazujeme s kolegou o tom zprovoznit e-shop a prodavat v ramcu EU nektere specialni materialy  a hledame vhodny software pro provoz takoveho e-shopu. Pozadavky , noznost provozovat shop s pomerne rozsahlym sortimentem (cca 10.000 polozek  ), pripadna moznost primeho placeni pomoci kreditni karty nebo bank typu e-banka, moznost sledovani stavu zakazky atd. Moznost na platforme provozovat vice nezavislych obchodnich agend, snadny import dat do úcetnictvi (sql databaze), moznost provozovat shop ve vice jazykovych mutacich, respektive, aby se vse zobrazovalo v jazyce zeme odkud pochazi zakaznik (jeho IP adresa).

Poradite nejaky vhodnyy sw, jde nam o skalovatelne robustni reseni , muze byt i komercni, ale nic co ma v ruce firma ,ktera to  napsala a neustale vas jen zdima platbami za updaty, servisni  zasahy atd. Free reseni na Linuxu ma prednost.

Castecne nezavisle na e-shopu hledame redakcni system pro internetovy server, zatim jsme rozhodnuti pro PHP Nuke, ale mozna nam doporucite neco jineho, lepsiho.

Dekuji a omlouvam se za OT.