Brzdenie DC motora

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Prosinec 30 21:03:03 CET 2005

uplne bohate postaci par rychlych vykonovych diod v zavernem smeru k
napajeni (motor po odpojeni napajeni generuje proud opacne polarity a
ty diody to zkratuji a tim ho mirne brzdi). Pokud bude brzdeni porad
male, pouzijte H-bridge a brzdete to buzenim v opacnem smeru. Na to je
ale treba snimat otacky a smer otaceni. Tim lze motoz zastavit temer
okamzite ci s dobehem jak je libo. Tohle mi funguje na trakcnim motoru
24V/1.4kW bez nejmensich problemu.

--
 turby@chips.cz