Velka pamet

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Prosinec 30 18:56:02 CET 2005

Hodně pamětí v kusovém množství má RS Electronic. Ale je dost drahý.

Jenže problém s SRAM je v tom, že na 8MB nebo víc jich prostě bude moc.
Např. při použití 2MBx8 jsou potřeba 4 pouzdra na 8MB a ten Atmel to
stejně nebude umět kloudně vyadresovat. Takže bude nutné přidat nějaké
latche na adresu, postupně načíst byty adresy a pak data buď zapsat nebo
číst.

Zdraví PavelK