Brzdenie DC motora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 30 18:49:10 CET 2005

mechanicku energiu naakumulovanu v rotore plus ostatnu energiu z
indukcnosti motora treba nejakym sposobom spotrebovat. Zakladnou
vlastnostou PWM je ze je bezstratova, t.j. akekolvek pokusy brzdit
roztoceny motor skratovanim tranzistorom skonci znicenim niektoreho
prvku obvodu. Skuste tam pridat do serie vhodny rezistor a potom jeho
velkost regulovat tym PWM, uvidite ze to pojde lepsie :-)
b.