Velka pamet

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Pátek Prosinec 30 18:30:53 CET 2005

Mam dobrou zkusenost s MMC kartou. Je to za dobrou cenu a kapacita je az
nad hlavu.
AVRko napajim 5V a kartu jsem osetril odporovym delicem.
Jina otazka by byla pripojeni RAM o velke kapacite nebo nejake paralelni
EEPROMky.
Tak me napada, nevite nekdo, kde shanet takove obvody v kusovem mnozstvi?

Michal