Eagle a potisk desky - vycisteni potisku proti masce - jak?

Delphin delphin@post.cz
Pátek Prosinec 30 13:20:14 CET 2005

> No ja jsem mu od sameho pocatku zcela rozumel. Bohuzel mu
> neumim poradit, protoze Eagle to asi neumi. Jde mu o to, ze
> ma popis, ktery zasahuje do pajecich plosek a potrebuje to
> vycistit, resp. vymaskovat potisk na plochu masky, aby byl
> jen tam, kde je maska, a ne na ploskach. To neni jen o tom,
> ze napisy zasahuji do pajecich plosek, bohuzel nektere
> knihovny jsou tak spatne navrzene, ze maji i cary v potisku
> (nemyslim ve vrstve dokumentu, ale primo v potisku) tak
> spatne, ze zasahuji do plosek.

Nesleduju thread, v Eagle to neumim, ale tohle bych udelal takto:
1) Vyexportovat potisk do .ps
2) Vyexportovat pad a via do .ps
3) Naimportovat oboje do CorelDraw
4) Odecist 2) od 1)
Jenze tohle nebude fungovat, kdyz objekty jsou moc velke (to se pak musi
delit na mensi casti a to by se mi nechtelo), takze je to nutno zkusit
takto:

3) V CorelDraw naimportovat 1) v cerne barve a 2) v bile barve.
4) Nasledne vyexportovat do .eps a jak se z toho bude svitit film, tak na
filmu bude jenom cerna barva, bila bude pruhledna, tudiz potisk v oblasti
plosek nebude.