Eagle a potisk desky - vycisteni potisku proti masce - jak?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 30 12:47:20 CET 2005

No ja se pro jistotu zeptal, jestli tomu je rozumnet, jsem si vedom ze
slozite formulovane dotazy nikdo nebude chtit lustit.

> No ja jsem mu od sameho pocatku zcela rozumel. Bohuzel mu
> neumim poradit, protoze Eagle to asi neumi. Jde mu o to, ze
> ma popis, ktery zasahuje do pajecich plosek a potrebuje to
> vycistit, resp. vymaskovat potisk na plochu masky, aby byl
> jen tam, kde je maska, a ne na ploskach. To neni jen o tom,
> ze napisy zasahuji do pajecich plosek, bohuzel nektere
> knihovny jsou tak spatne navrzene, ze maji i cary v potisku
> (nemyslim ve vrstve dokumentu, ale primo v potisku) tak
> spatne, ze zasahuji do plosek.

Presne tak! Cary v potisku. Doufal jsem ve funkci, ktera to vymaskuje. Takze
definitivne neexistuje?

> Umi to udelat bez problemu tovarna na vyrobu plosnaku primo z
> gerber souboru, jednou mi to delali, kdyz jsem pouzil nejake
> spatne knihovny a stalo se to. Jinak si delam sve vlastni
> knihovny, kde si to hlidam.

Tovarna to vymaskuje v gerberu, ale vyuctuje si za to balik, pry musi
kliknout na kazdou nozicku IC zvlast jinak to neumi ten jejich program nebo
ho neumeji ovladat.

A abych si delal knihovny, na to se muzu ...., predpokladal jsem, ze takovy
format jako EAGLE s vyvojem minimalne 15 let to snad bude umet :-(((