DDS generator aplikace

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 30 11:55:27 CET 2005

Mate pravdu, toto som prehliadol. Vnutorny nasobic funguje len do 20x,
takze s normalom 10MHz ste limitovani do nejakych 80MHz vystupnej
frekvencie.
Tento problem sa ale da riesit, takze ak mi niekto naprogramuje maly
8-nohovy procesor, ktory po nabehnuti napajania cez SPI naprogramuje PLL
(napriklad ADF4360-8) tak mozem vytvorit jeden pridavny modul pre
externu referenciu. Ak by mal niekto zaujem nech sa prihlasi :-)
b.