Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Prosinec 30 11:04:16 CET 2005

Kdysi jsme laborovali se snimaci pro taxametry. Dost jich vypadalo slusne az
do okamziku zaverecneho testovaciho testu v bastlu s bowdenem. Tam ji
vetsina skoncila drive nez bylo vyrobcem slibovana zivotnost. Ohebna hridel
vnasi do pohonu mnozstvi dalsich mechanickych vlivu a po nejake době, když
se ruzne "zprohyba" zacne byt zdrojem dost nedefinovatelnych razu.

Mnoho zdravi a stesti v novem roce

		Radek (benedikt@lphard.cz)