Eagle a potisk desky - vycisteni potisku proti masce - jak?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 30 09:24:28 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 30.12.2005:

> To je sila :o)

> c) formulujte otazky tak, aby jim take nekdo rozumel.

No ja jsem mu od sameho pocatku zcela rozumel. Bohuzel mu neumim
poradit, protoze Eagle to asi neumi. Jde mu o to, ze ma popis, ktery
zasahuje do pajecich plosek a potrebuje to vycistit, resp. vymaskovat
potisk na plochu masky, aby byl jen tam, kde je maska, a ne na
ploskach. To neni jen o tom, ze napisy zasahuji do pajecich plosek,
bohuzel nektere knihovny jsou tak spatne navrzene, ze maji i cary v
potisku (nemyslim ve vrstve dokumentu, ale primo v potisku) tak
spatne, ze zasahuji do plosek.

Umi to udelat bez problemu tovarna na vyrobu plosnaku primo z gerber
souboru, jednou mi to delali, kdyz jsem pouzil nejake spatne knihovny
a stalo se to. Jinak si delam sve vlastni knihovny, kde si to hlidam.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz