DDS generator aplikace

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Prosinec 30 02:13:25 CET 2005

No, moje obava je spíš v tom smyslu, že nejspíš nepůjde použít referenci
10 MHz. Nebo se pletu ?

Jde mi o to, že mám dva referenční zdroje kmitočtu. Jednak "Malé
kladivo" (kvalitní OCX oscilátor pacifikovaný pomocí GPS signálu) a za
druhé "Velké kladivo" (rubidiový normál, taktéž usměrňovaný pomocí GPS).

Oba mají výstup 10 MHz (kvůli kompatibilitě např. s čítači HP 53132A) a
pokud se nepletu, tak ten DDS potřebuje na vstupu 20 MHz. Což z těch 10
MHz jaksi nevyrobím.

Zdraví PavelK

P.S. Pochopitelně vím o možnostech typu PLL a podobně. Jenže pokud na tu
10 MHz referenci pověsím nějaké PLL, tak přesnost půjde do kytek a
nemusím tam tu referenci vůbec připojovat. To už si raději postavím
ještě jedno kladivo, které bude mít Rb oscilátor s výstupem 20 MHz.
Pokud vím, Efratom je vyrábí.