RE: Re[2]: Když už jsme u těch napájecích zdrojů

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 29 22:48:55 CET 2005

Ale jo, to by jistě šlo.

Jenže se mi jeví jako poněkud kontraproduktivní kupovat LiIon (LiPol)
články, někam je na robota špendlit a do připravených komor v nohách
dávat místo baterek závaží.
Nehledě k tomu, že kapacita LiIon baterií je proti alkalickým či NiMH
článkům velikosti D poněkud malá.

To už bych se na to mohl rovnou vykašlat a použít navíc jednu 9V
destičkovou baterii, ze které si 5V udělám pomocí 7805. Což je možnost o
které jsem uvažoval, ale docela rád bych se vyvaroval té baterie navíc.
Už kvůli zapínání celé té bestie jedním vypínačem a možností dobíjet
články (v případě použití NiMH).

Zdraví PavelK