Popisky na plastove tlacitka

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Prosinec 29 22:04:42 CET 2005

Zdravim,

 je tenhle thread nesledoval, ale plastova tlacitka jdou pomerne dobre
 potisknout tamponovym tiskem (delaji se tim treba reklamni potisky na
 tuzky a podobne). Pokud je to dobre udelane, tak se barva "zazere" do
 plastu a nejde to prakticky dolu. Jen je treba vybrat firmu kde je
 sikovny tiskar a pohraje si s tim.

--
 turby@chips.cz