Popisky na plastove tlacitka

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 21:33:25 CET 2005

sukromne samozrejme mail nepresiel, takze opat to davam sem.

tak som si to vyskusal. prisiel som domov az teraz, preto tak neskoro.
moje zistenia:

1. pokial sa to aplikuje po jednej nalepke na tlacitko, je to neskutocna
babracka.
2. vysledok nie je 100 %. na priehladnej folii vidno kazdy odtlacok, ci
dotyk nozom.
3. ak to bude robit niekto este menej sikovny ako ja, urcite sa na to po
tretom tlacitku vy...

riesenie:
1.  navrhujem pouzit tlacitka podobneho typu, ako v prilohe. daju sa
umiestnit blizko seba. potom vyrobit jednu klavesnicu a umiestnit ju bude
hracka.
2. pouzit kovovu foliu - zarucena nepriehladnost - matna siva, hlinik
(mame).
treba brat do uvahy aj fakt, ze plast je trochu porovity, nalepka neprilieha
v plnej ploche.

http://kalin.euweb.cz/tlacitka%20010.jpg
rozmer hmatnika v prilohe - 6,5 x 6,5mm - naozaj obtiazne sa to aj reze, o
umiestnovani ani nehovorim.

OK