Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 20:40:31 CET 2005

Danhard napsal(a):
> Toroidy doporucuji, maly rozptyl a dobra ucinnost.
> Odebiram u www2.schukat.com/ tam za nej chtej 12,-E + DPH, je to jen
> inspirace jaky vyjit z hotovym trafem, vyroba je Talema, a jak je videt, tak
> to pro ne toceji v te Plzni :o)

Aha....no tak to postrada puvab jednoduchosti TRONICu. Navic toroid se
da udelat i v tom TRONICu (ceny jsem neporovnaval)....cili pokud by
kolega Valuch chtel zohlednit ten nizky rozptyl, asi by byl toroid
zajimavy. Jinak TRONIC dela i klasicka jadra v provedeni s malym
rozptylem ("audio") - jestli je mene syti nebo co, to nevim...

Nechme to na panu kolegovi.

--
Jirka