Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 20:17:06 CET 2005

Toroidy doporucuji, maly rozptyl a dobra ucinnost.
Odebiram u www2.schukat.com/ tam za nej chtej 12,-E + DPH, je to jen
inspirace jaky vyjit z hotovym trafem, vyroba je Talema, a jak je videt, tak
to pro ne toceji v te Plzni :o)
Tech 7V je dost knap, predpoklada to pro tech 5V Schotky diody a LowDrop
stabilizator, ale aspon to zbytecne netopi. Trafo 2x9V uz je skoro dost.
Vetsinou pouzivam trafo 2x15V pasivni stabilizaci na +/-12V s malym odberem
a spinany reg. na +5V s velkym odberem.

Danhard
*******

Danhard napsal(a):
> I takhle se to da dobastlit s jednim trafem 2x7V/25W
> http://members.chello.cz/danhard/zdroj1.tif
> http://www.ntmagnetics.cz

Jo jo.

Libi se mi ten toroid (maly rozptyl - DDS pujde postavit treba na
osciloskop). Ten zminovany 2x7V maji hotovy? Co stoji?

--
Jirka