Kompilacia LaTeX dokumentu do nieco pozeratelneho

Petr Sremr sremr@hwg.cz
Čtvrtek Prosinec 29 16:56:40 CET 2005

Zdravim,

Ja vam dam bordel...:-) Tez nabizim pomoc, pokud mi to poslete tak do
17.30 hodin, tak Vam to prelozim.

Soucasti Linuxovych distribuci je tetex, po nainstalovani asi 4 balicku
bezi naprosto bez problemu, prakticky bez jakychkoliv uprav a hackovani.

Pokud pracujete pod Win32 existuje pekna instalace TeXu - MikTeX
http://www.miktex.org/
Instalace je bezproblemova, bohuzel je treba stahnout nekolik desitek MB
balicku z internetu.

P.S. Zkuste navrhnout kteremukoli matematikovi, aby clanek o systemech
parcialnich nelinearnich diferencialnich rovnic napsal ve Wordu. To
psani by mu nejspis trvalo dele, nez kdyz to vymyslel a s nejvetsi
pravdepodobnosti vas posle... :-))

--
Petr Sremr
HW group