FTDI

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Prosinec 29 15:21:03 CET 2005

Ale zajimave je ze od pondelka pisi SW pro FTDI obvod... Uz ho skoro mam
hotovy, jen je potreba doladit nektere drobnosti. Ale dneska to dela
silene veci. Neustale pada PC na modrou smrt. Kdyz ty eepromku vymazu a
dam ji do modulu s obvodom ftdi a naprogramuji pamet, tak vse ok. Staci
zarizeni odpojit a znovu pripojit a provest funkci FT_ListDevices a uz
pc zdehne. Tu funkci jsem uz pouzil mnohokrat a neustale jsem prepinal
dva moduli jeden s 2232C a 232BM cipem a zadny problem ale dneska hruza...
Obnovil jsem zalohu systemu, tak uvidim co to bude delat....

Pavel Prochazka.zde.cz