Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 29 14:33:17 CET 2005

Skryta propagace nie je, proste som obvolal vsetky firmy dodavajuce
kriticke komponenty a napisem tak ako v predchadzajucich dieloch na
konci clanku:
- suciastky XYZ dostanete napriklad u firmy ABC
- suciastky QWE dostanete napriklad u firmy RTY
a podobne. Robim to z cisto zistnych dovodov, sefredaktor ma varoval aby
som nepouzival exoticke suciatky, lebo ma budu ludia otravovat aby som
im ich zohnal, co sa bezne stava :-) Navyse nejaku prax s nakupom
suciastok u nas mam (potom som uspesne plachol do cudziny), takze viem
ze to nie je med lizat... Preto sa tu stale otravne vypytujem kde sa da
co zohnat :-)
b.