Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

tomas tomaw@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:36:30 CET 2005

Na te konstrukci se mi moc nelibi to buzeni toho vystupniho FETu ,na moc
velke frekvence to nebude.lip funguje cmos 4049 hradla paralelne.Pouzivam to
s PIC obvody na spinaci frekvenci 20kHz a nejsou problemy.Neni reseno
brzdeni motoru u vetsiny motoru neni problem motor roztocit ale ubrzdit :-)
.Dale tam chybi jakekoliv ochrany s hlediska napetovych spicek.140W motor uz
bude mit slusnou setrvacnost ,ta soustava hlideli tez a pasivni odpory skoro
zadne. Pokud by tam byl polovicni mustek dokazete pomoci toho tachodynamka
velmi slusnou regulaci otacek tak v rozsahu 1:1000

Tomas Svoboda