Pripojeni 10/100 radice k AVR -[ new thread ]

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:26:08 CET 2005

Zdravim,

//
//  > Ted jeste pridejme minimalne zminovanou podporu IP protokolu s UDPkem
//  pro
//  > jednoduchost a uz je jasne, ze kdyz z toho vymacknu necly 1Mbit, tak
//  budu
//  > stastnej jak blecha a to nemluvim o ziskavani tech dat:(.
//  >
//  > Takze ani hodne rychle SPI jak je v AVR mi zas tak moc nepomuze:(.
//
//  Ok Ok vzdavam se :o)
//  Vsechno vzeslo z toho "pominu-li nejake specialni pozadavky" ktere jsem
//  nejak minul.

:).

//
//  Kazdopadne se to da pripojit treba k texasackym DSP rady 5x ktere jsou v

//  radu 40 - 400 MIPSu a slusny pipeline. Tyto DSP maji synchronni seriove
//  porty a daji se nastavit i pro rezim SPI. Takze tam by se tech 10Mbit
//  asi dalo vymacknout. Kdyby nestacilo, tak je rada 64xx s prozhranim pro
//  SDRAM a vykonem 2400MIPS (mozna i vic uz jsem dlouho nesledoval) ale to
//  uz jsme mimo.

DSP je v soucasnosti mimo me znalosti, takze by to chtelo nejaky cas, ktery
nemam:(.

//
//  Puvodni dotaz byl co pripichnout k AVR aby se to dalo pripojit do ETH.
//  Cili tohle je podle me relativne dobra varianta. A omlouvam se za
//  strzeni debaty trochu jinym smerem

Ja to taky stahl trosku jinym smerem:).
Nicmene kdyz je rec ciste o AVR a Ethernetu, tak uz dlouho je tohle vyresene
v projektu Ethernut...

//
//  PK
//

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0552-1, 28.12.2005
Testovano: 29.12.2005 12:26:08