Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 29 09:38:25 CET 2005

Protoze, jsem jeste nevidel z tech bezne prodavanych nastavcu, ze by
melo zachyceno a vymezeno axialni vule. Navic si uvedom, ze nekdy ta
frezka musi jet nekolik hodin v kuse - to je uplne jinej provoz nez kdyz
si to vezmes do ruky a 20 minut s tim nekde nekontinualne sudlas.

I ja predpokladam nucee chlazeni celeho vretene.

RadekCX