Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 09:00:31 CET 2005

Zdravim.
No, vite, ze jsme dosli ke stejnemu zaveru :-)
Akorad ja ho puvodne zrealizoval a ted mam na ose
Z    "vozejcek" z pertinaxu na nem motor 24V ss cca 140W
5500 otacek a cca 1kg coz by mozna jeste slo.....sel by i vymenit
za jiny typ....
Dale je tam umistena pomocna hridel se dvemi kladkami a hridel
s loziskovym domkem (loziska zatim norm. radialni s vymezonou
vuli.....kazdy tvdil, ze to staci, ale uz jsem slysel nazory, ze pri 20krpm
to pujde do kelu....
Cele by to docela slo, vzhledem k tomu, ze to ma byt hobby, az na to
slicidlo.....proto jsem zacal hledat vec, kterou bych tam prisroubobal a
bylo
by...
Vcera me napadlo (nevim proc me to nenapadlo hned, asi se mi ucpaly
zavity rizkem a salatem :-) ) ze bych vse puvodni zachoval a misto obyc.
sklicidla pouzil nejlepe sklicidlo s klestinami, nejlepsi by to bylo sehnat
i s drikem a prevlecnou matkou, vse z kvalitni oceli.
Ja hodlam pouzivat frezy od 0.5mm do 6 mm a material hlinik dural, mosaz
zelezo, a nejake ty plasty, takze by to asi chtelo veliky rozsah otacek
bubu rad kdyz by to bylo dejme tomu 500-10000 (neni to malo na 0.5 mm
frezu?)
Pri mozne zmene prevodu by to snad nebylo nemozne (remenice nejsou problem
a nic nestoji :-) )
Jak vy mate vyreseno uchycovani nastroje?? (pokud se mi to povede, tak
to moje
dnes vyfotim a pro ilustraci nekam na chvilku soupnu)
Jinak nikdy jsem nestavel regulator na ss motor, navic ten muj ma
tachodynamo, tak ani nevim co mam za moznosti....musim se na to mrknout

Prichy