Pripojeni 10/100 radice k AVR -[ new thread ]

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 00:36:14 CET 2005

Marek Pavlu wrote:
> Zdravim,
>
> //  Rikam ze ten obvod microchipu je 10Mbit.
>
> Ale to ja vim, ze zminovany obvod je 10Mbit...

OK :o)

> //  Jde o to mit moznost pripojit k eth, jakou rychlosti se setavi paket po
> //  spi a jakou se odesle do media jsou dve veci.
>
> Ach jo:(, prece uz na zacatku jsem rekl, ze to ma z meho pohledu smysl jen
> pro specialni pozadavek, ze?

Sorry prehlidnul jsem

> Sice pravda, ale jen napul, ze ano? :).
> Ten byte urcite neni jen jeden a tak potrebujete pristupovat do pameti,
> interni SRAM asi kapacitou stacit nebude, takze na externi pomalejsi
> pamet:(. Takze tech instrukci nejak narusta.

Akorat ten paket se nemusi sestavovat primo v AVR, ta soucastka ma
buffer. Takze to trosku ulehci a asi by to slo optimalizovat.

> Ted jeste pridejme minimalne zminovanou podporu IP protokolu s UDPkem pro
> jednoduchost a uz je jasne, ze kdyz z toho vymacknu necly 1Mbit, tak budu
> stastnej jak blecha a to nemluvim o ziskavani tech dat:(.
>
> Takze ani hodne rychle SPI jak je v AVR mi zas tak moc nepomuze:(.

Ok Ok vzdavam se :o)
Vsechno vzeslo z toho "pominu-li nejake specialni pozadavky" ktere jsem
nejak minul.

Kazdopadne se to da pripojit treba k texasackym DSP rady 5x ktere jsou v
radu 40 - 400 MIPSu a slusny pipeline. Tyto DSP maji synchronni seriove
porty a daji se nastavit i pro rezim SPI. Takze tam by se tech 10Mbit
asi dalo vymacknout. Kdyby nestacilo, tak je rada 64xx s prozhranim pro
SDRAM a vykonem 2400MIPS (mozna i vic uz jsem dlouho nesledoval) ale to
uz jsme mimo.

Puvodni dotaz byl co pripichnout k AVR aby se to dalo pripojit do ETH.
Cili tohle je podle me relativne dobra varianta. A omlouvam se za
strzeni debaty trochu jinym smerem

PK