Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Středa Prosinec 28 22:51:05 CET 2005

nerad sa do toho montujem, ale pri vybere trafa je potrebne prihliadnut aj
na to, ze potencialni bastlici su z dvoch republik.
vyberal by som zo skladoveho sortimentu firmy, v ktorej moze kupit bez
najmensich problemov slovak aj cech. SOS, GM, TIPA, a pod.

OK

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 28, 2005 10:28 PM
Subject: Re: Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Daniel Valuch napsal(a):
> ok, uz som sa rozhodol, davam tam len mostiky, kondenzatory a
> stabilizatory. Transformator si kazdy zozenie sam a nechcem o tom uz
> viac pocut :-)

Nemyslim, ze by to bylo dobre rozhodnuti. Dovedte to do konce s
objednanim trafa do DPS u TRONICu (*) a jeho pouzitim + pak vsem sdelte
objednaci cislo. Bude na jednom kazdem, zda si ho objedna (s nekym se
sdruzi) nebo ne.

S ohledem na urcitou miru kriticnosti sitoveho obvodu bych to tak
udelal. Kazdopadne bych zdroj navrhnul jako samostatny modul,
nahraditelny jinym resenim.

(*) nebo klidne jinde, ale tam to mam vyzkousene a funguje to, o neco
nizsi ceny jinych vyrobcu nemusi byt nutne vyhodnejsi.

--
Jirka