RE: vesely kasparkuv hrobecek

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Středa Prosinec 28 22:42:29 CET 2005

To by vazne nemohl, z fyzikalni podstati vesmiru do teto vzdalenosti mohl doletet pouze foton, ktery opustil Zemi pred desetimiliardami let :-). Teda nemohl, v te dobe zadna Zeme neexistovala pac je nejspise mladsi nez 4.7 miliardy let. Na Slunce take spolehat nejde ma take tam maximalne 5 miliard let :-).
Jen tak pro zajimavost ta vzdalenost v km je asi tak 9.5 a 22 nul za tim :-)

>No to jsem se take narodil. Ale jedno mi neni jasne. Nejsem tedy
odbornik na vesmir. Tech 10 miliard let jako myslis vzdalenost 10
miliard svetelnych let? To prece nemohl za 33 let doletet...