Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Prosinec 28 21:55:35 CET 2005

On Wed, 28 Dec 2005, Daniel Valuch wrote:

> [...]
> zdroja :-)) Na napajanie potrebujem ca. 5V/2A, potom su tam lokalne
> linearne stabilizatory, na zosilnovac a atenuator +12V/250mA a na -12V
> par mA. Hladal som vhodny transformator a nic som nenasiel, takze musim
> improvizovat.

> Videl som v ponuke napr. GM transformatory do plosneho spoja HAHN EI-66,
> tie davaju 2x12V/1375mA. Napadla ma preto spasonosna myslienka ze +/-12V
> z toho vyrobim jednoducho linearnym stabilizatorom a potom z +12V vetvy
> (pred stabilizatorom) napichnem spinany regulator (napriklad L4960),

Myslite ze pouziti trafa EI54(16VA) na 9V by byl velky problem ? Zvlneni
a rezerva mohou byt vetsi, budou o neco vetsi ztraty, ale snad ty dva-tri
watty navrch ta kovova bedna uchladi. Vedle toho nejake trafo 2x12V EI48
(6VA) pro ty vetve +/-12V . Myslim ze to nezabere vic mista nez jedno EI66
trafo a cenove to asi take vyjde lip nez special na miru..