vesely kasparkuv hrobecek

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Prosinec 28 21:00:11 CET 2005

neco podobneho ale v mnohem jednodussim zadani jsem delal, ale bylo to
jen pro jeden majak ktery navic vysilal 1x za minutu s pozadovanym
dosahem 1km na smerovou antenu a nic jineho. I tak to nakonec bylo
diky baterii docela velike na to, ze to bylo na mala zvirata. O
problemech s antenou v blizkosti toho zvirete a navic u mokre zeme ani
nemluve. Kvuli delce anteny jsme nakonec museli jit az na 433MHz jinak
by ji ten tvor za sebou tahal jak druhy ocasek, tykadlo za uchem neslo
protoze by mohl zadrhavat o krovi :o)

Tohle by podle popisu mohl nosit tak akorat slon s hrbetem z
fotovoltaickych clanku nebo obrmimozemstan s kapesnim reaktorem :o)

Ono si staci uvedomit kolik sezere jen GPS+GSM i kdyby jen v "obcas"
rezimu. V pripade 433MHz na 5km rovnou zapomente. To by jste musel dat
antenu zirafe na hlavu a navic smerovou. Donutte ji ale aby se spravne
zamerila, ze :o)

PS tou elektrostatikou myslite treni ocasu o ebonitovy strom ?

--
 turby@chips.cz