Radiomodem a anténa ? - doplnění

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Prosinec 28 19:54:17 CET 2005

No, a co treba BNC? ten by se v supliku mohl valet... a k nemu antenu
udelat takhle:

http://www.malecky.cz/ant.jpg

(je to ucvaklej a oholenej kus koaxu s konektorem ze stare pocitacove site)

pod BNC konektorem uvnitr krabicky udelat kus plechu nebo cehokoli jako
protivahu, jak uz tu bylo psano...

Tony OK1HMA