RE: Radiomodem a anténa ? - doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Prosinec 28 19:24:36 CET 2005

No, já to potřebuju dát do plastové krabičky (cca. 100x60x25) ve které
bude radiomodem, PIC a nějáká ta bižuterie kolem.

Takže moje myšlenka byla taková, že krabičku provrtám, umístím tam ten
SMA konektor v provedení "na panel" a anténa se bude šroubovat do toho
konektoru. Jenže potřebuju RP-SMA konektor a jediný, který mám (ten z té
Wifiny) je plošňákový, ohnutý 90 stupňů. Takže ho hodím na kus
univerzální destičky a tu zem tam vytvořím pomocí tenkého měděného
plechu a prostrčím vyvrtanou dírou. Jinak to asi nepůjde, protože celé
je to bastlené na kusu univerzálky a krabička je moc malá na to, aby se
tam vešel radiomodem, vedle PIC a ještě vedle kus plochy s mědí a
konektorem na anténu. Takže to nejspíš musím udělat na dvě destičky.

Nebo možná taky ne, pokud bude mít někdo lepší nápad. Mně to po Vánocích
nějak nemyslí. Jedině, teď mně napadlo, že je možná zbytečné tam cpát
ten koax, protože bych tam mohl dát pin-lištu a dutinky a spojit to jako
sendvič dohromady. Impedančně to asi bude všelijaké, ale na pár desítek
metrů by to chodit mohlo, což mi stačí. Musím vařit z toho, co mám doma
po ruce, protože už chci toho robota co jsem dostal od Ježíška konečně
řídit z PC. :-)))

Zdraví PavelK