PSANI PRISPEVKU (bylo: Re: Pripojeni 10/100 radice k AVR)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 18:23:02 CET 2005

Michal MEDEK napsal(a):
> Zdravim konferenci!
>
> Vyzkousej jsem pripojeni obvodu Realtek RTL8019 (10Mb) k AVRku a chtel
> bych se zeptat:
> Zkousel nekdo pripojeni RTL8139 nebo lepe:
> Nevite, jaky pouzit, dostupny, obvod pro 10/100Mb?
> Nebo nejaky odkaz na netu.

Odpovim zcela mimo otazku, avsak 100% k tematu konference, protoze se to
tu v posledni dobe opakuje x-krat a uz mi trochu "sepnulo":

MUZETE MI PROSIM VYSVETLIT, PROC JSTE POSLAL PRISPEVEK JAKO ODPOVED NA
UPLNE JINE TEMA? TO NEUMITE NAPSAT NOVY MAIL?

Jak k tomu pak prijdou ti, co maji pohled na diskusi podle vlaken?

Mam pocit, ze se to tu resilo x-krat, presto nekteri stale jako by
nerozumeli.... Neni to nahodou i v pravidlech?

--
Jirka