vesely kasparkuv hrobecek

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 17:18:28 CET 2005

Pavel Hudecek napsal(a):

> ...- Všimněte si např. toho, že už bylo napadeno
> zadání obojku, aniž se někdo zeptal, zda je na medvěda, nebo křečka:-)

Jelikoz toto je na me, tak podotykam, ze jsem napadl veci, ktere me
proste bily do oci a ktere jsem taky jsem pozdeji specifikoval (tedy
konkretne jednu: zdroj). Je zcela irelevantni, zda to je na medveda,
nebo krecka (tam asi ne, protoze by veci dle zadani asi stezi unesl -
mam ho doma). Leda tak slon, ktery by si na sobe mohl nest jaderny
generator se vsim prislusnym chlazenim a dalsimi nezbytnostmi.... Tedy
vazne: uvazoval jsem "beznou" velikost, ani miniaturni, ani obrovsky.
Ovsem odpovedi na dodatecne polozenou zpresnujici otazku se nam (zatim?)
nedostalo, takze vyckejme a treba uvidime...

Jo, mam jednu "chybu": dost zkusenosti, takze mi hned na zacatku spousta
veci probehne jen hlavou a fakt posleze neresim, zda napajeci clanek ma
opravdu poly, zda jsou opravdu dva, opravdu kladny a zaporny....atd.

Ano, nekdy se i ja mylim, pripoustim. Pokud me o tom druhy presvedci,
klidne reknu nahlas, ze jsem nemel pravdu, nedela mi to problem.

--
Jirka