vesely kasparkuv hrobecek

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Středa Prosinec 28 17:18:43 CET 2005

> - Další část pisatelů se vůbec neobtěžuje číst předcházející diskusi, takže odpovídají
> duplicitně (úžasné zejména pokud daná odpověď byla o pár příspěvků dříve vyvrácena,
> nebo tazatel prostě zjistil, že mu dané řešení nevyhovuje.

No, tady bych se lehce pozastavil.
Ne pokazde to musi byt tim, ze se nekdo neobtezuje cist prechozi
prispevky. Nevim proc tomu tak je, ale stava se mi pomerne cast, ze mi
mnohem driv dorazi odpoved nez puvodni dotaz. Takze se klidne muze stat,
ze nekdo odpovi aniz ma vsechny predchozi maily k dispozici. Cimz
nevyvracim, ze to nekteri nectou.

PK.