Vypocet pauzy na 51

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Prosinec 28 16:31:54 CET 2005

  Pokud nemuzete/nechcete pouzit pocitani v preruseni, co tak nastavit
jeden z casovacu do rezimu 16 bitu. Za 15ms citac napocita
20000*15/12=25000 cyklu, takze do citace date 65536-25000=40536,
odstartujete a cekate na jeho preteceni (nastavi se TFx).
  Nicmene v programech obvykle byva pravidelne generovane preruseni a
ja takove veci resim tak, ze v preruseni zmensuju bajt/bajty az k
nule. Kdyz pak potrebuju odmerit cas, tak jen nastavim do tohoto bajtu
nejakou hodnotu a cekam az bude nulova. Pritom muze program delat
mraky jinych veci.
  P89V51RD2 tusim podporuje i "sestitaktni" rezim, nevim jak potom
pocita citac, ale s tim uz si snad poradite.
S pozdravem,
  Novalex