Radiomodem a anténa ?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 16:15:31 CET 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> Zdravím,
>
> měl bych jeden dotaz.
>
> Mám radiomodemy od firmy Linx (33600 Bd, pásmo 916MHz). Je to taková
> vývojová sada, kde je radiomodem na bastl desce spolu s anténkou,
> zdrojem atd.
> Anténa je vybavená SMA konektorem a šroubuje se do konektoru, který je
> na tišťáku.
> Já ten radiomodem potřebuju dát na jinou (menší) destičku a do krabičky.
> Jak moc se zhruba zhorší dosah, pokud použiju SMA konektor na panel a
> ten konektor připojím k tišťáku kouskem tenkého koaxu ? Na té originál
> [...]

No pokud dodrzis impedance a pouzijes utlumove vhodny kabel (i kdyz pro
ten druhy bod na tom az tak moc zalezet nebude, jde-li o kousek), tak by
se to ani nemuselo projevit. Ono bude predevsim zalezet na rezerve
urovne a kvality signalu ve spojeni, jestli to nekde jede uz ted "na
doraz", muze byt dulezite i male zhorseni.

Cisla asi tezko nekdo vymysli, bude potreba to vyzkouset.

--
Jirka