Web kamera

APa navrhpcb@centrum.cz
Středa Prosinec 28 15:43:59 CET 2005

Uvedení na trh je plánováno na první čtvrtletí roku 2005.

To vypada vcelku schopne :-)) Ma to nekdo?  Jestli je to spolehlive a
dopilovane, tak i za 10.000 to neni vubec spatny, co myslite?

Ale ta kamera na zive za 11 umi poslat nejen foto, ale i video a ma nataceni
ve 2 osach ale nema infra prisviceni, takze v seru nanic. Tahle ma infra. No
bude to funkcni asi tak do 3 metru maximalne podle te velikosti, co myslite?