Web kamera

APa navrhpcb@centrum.cz
Středa Prosinec 28 15:41:00 CET 2005

WiFi IP kameru pociutejte tak 6000 a vyse. S natacenim pak stoji asi 11000
(nevim zda i s wifi), mrknete na zive.cz ted se tam testovala nataceci za
11000 a sla prohlizet i pres mobil.

Jinak ted me napadlo ze jsem to nekde videl, pokud mate GPRS mobil a starou
USB Webkameru, tak hw reseni muze vyjit do 3000 a zbytek zaplatit za
pripadne doprogramovani. Podminkou ale je, ze ta USB kamera bude mit do 3
metru moznost umistit ten router.