Kovove pristrojove krabice

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 28 13:52:31 CET 2005

ano, predava, nasiel som este dalsiu firmu, volal som, slecna zdvihla a
stale sa rehotala ako keby ju pan veduci prve sulozil.
Vysvetlila mi ze nemaju nic na sklade a vsetko je na objednavku (typ je
totozny s predchadzajucim) a ze ona nema teraz pri sebe sklad a ze nech
jej poviem typ, povedal som, odpovedala no ja neviem, nemam to tu so sebou.
A na slovensko posielate? Nooo, este sme zatial nic neposielali a
hihnala sa tam dalej. Som jej radsej podakoval a polozil, nechcem mat na
svedomi coitus interruptus.
Snazim sa pripravit tu konstrukciu tak aby si mohol kazdy prejst zoznam
komponentov a rovno to objednat bez zdlhaveho hladania, kto to kde
predava. Netreba zabudat na to, ze sa casopis predava aj na Slovensku a
mozu tam byt potencialni zaujemcovia o stavbu.
b.