Popisky na plastove tlacitka polaminovaný papír - JAK PŘILEPIT?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 13:10:38 CET 2005

Mirek napsal(a):
> Zdravím,
>  jak lepíte zalaminovaný papír? Ten laminát mi nešel lepit ( ani prodejce Univerzu neuspěl).

Co to je "prodejce Univerzu"? Nejde cirou nahodou o ty vnucovace bezneho
prstolepu (kyanoakrylatu) s nejakym takovym nazvem, co se s podomnim
zlutomodrym ci jakym stankem vyskytuji na kdejake vystave a
vykrikuji/pisou cosi o zazracnosti? Ta firma (zivnostnik?) mi pripada
stejne stupidni jako globalizatory, jenom z opacneho konce... Pokud je
to tak, schvalne zvazte jejich ceny a pak se podivejte na ty normalni
treba u HVP modell a jinych distributoru ci dokonce vyrobcu (tam navic
mate moznost vyberu typu)...

K veci: lepit treba kontaktnim lepidlem, pri mensi zrucnosti s vyhodou
ve sprayi (3M, UHU, Bison aj. - udela snaz rovnomernou vrstvu).
Pochopitelne na obe lepene plochy.

--
Jirka