stineni na VF casti obdvodu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 28 12:31:37 CET 2005

ano, skusenosti mame a dokonca aj poznam niekoho kto ich udela. Pocul
som uz vela dobreho o studentovi Janovi Krejsovi.
Musi si ist kupit vhodny plech - bud pocinovany, alebo medenny, potom si
namaluje tvar krabicky rozlozeny na plochu plechu, vystrihne, zaletuje a
voila :-)
V inom pripade pokial ma dobre navrhnuty plosak tak si kupi hotove
tieniace krabicky napriklad z GESu a priletuje ich rovno na plosak. Este
sa daju kupit take univerzalne plechy s prstovymi kontaktami, z ktorych
sa da urobit lubovolne tienenie, ale predpokladam ze to u nas nemaju a
je to nad financne moznosti studenta.
balu

p.s. vidim ze ste sa s vysokofrekvencnou technikou este vobec
nezoznamili, zakladne nastroje tam su sustruh, freza, medenny plech