Popisky na plastove tlacitka

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 27 22:42:46 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> skus, pripadne aj s nejakymi skusenostami kolko to vydrzi...
> b.

To jsem umyslne nechtel doporucit, prestoze jsem tady tuto metodu (na
panely) popisoval uz pred davnou dobou. Na tlacitku to ma ale nevyhodu,
ze tam zustavaji okraje tech folii (te folie) a jednak se spini (lepidlo
chyta prach), jednak se muzou odlupovat. Krome toho je to vzdycky trochu
videt a nepusobi to 100% profesionalne. Na nektere ucely to ale muze stacit.

--
Jirka