Popisky na plastove tlacitka

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Prosinec 27 22:37:29 CET 2005

At 22:12 27.12.2005 +0100, Daniel Valuch wrote:
>super, bol by si ochotny to vyskusat? Je to klavesnica do toho DDS
>generatora, za kolko by si vedel tie tlacitka spravit pripadnemu
>zaujemcovi? Mozno by sa to dalo spojit s vyrobou predneho panelu. Treba
>tam vyfrezovat 27 stvorcovych dier na tlacitka, jednu velku na displej a
>asi 4 na konektory.

To bude 27 tlacitek do jedny DDS a kazde vyfrezovat?!? To je celkem
sebevrazda ;-) Ale zkusit to muzu, samozrejmne... To uz bych snad radsi
uvazoval o tom sitotisku. Kdyz si vyfrezuju upinaci pripravek, kam narovnam
vsechny tlacitka a naraz je natisknu tak mi to prijde efektivnejsi...

>V Printede taky panel vedia spravit z 2.5mm FR4 skoro zadarmo, ale tam
>nevyfrezuju tlacitka ;-)

Jo, to pro ne urcite neni problem... Je uz nejaky nakres toho predniho
panelu? Jestli by nebylo lepsi premyslet o popisu mimo tlacitka. Treba na
panel nalepit samolepku potistenou termotranferem. To vydrzi docela hodne,
ale casem se to pri usilovnem pouzivani osoupe. Me se uplne nejvic osvedila
takovahle technologie: panel vytisknu na barevne laserovce a zalaminuju.
Tehle obrazek nalepim na _nevyfrezovany_ panel a pak teprve frezuju diry.
Diry jsou krasne rovny a vsechno sedi jak ma. Da se udelat i plexi ramecek
na displej, do panelu se zezadu zafrezuje osazeni a vlozi se do nej plexi
sklicko s opacnym osazenim a zalepi.
Vypada to pak treba takhle:
http://www.techtronex.cz/images/restst.jpg nebo
http://www.techtronex.cz/images/pajtest.jpg

Tohle mam vyzkousene na mnoha prumyslovych aplikacich...
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz