Popisky na plastove tlacitka

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Prosinec 27 20:42:56 CET 2005

At 20:21 27.12.2005 +0100, Daniel Valuch wrote:
>ako robite popisky na obycajne plastove tlacitka? Napriklad tieto
>http://www.gme.cz/dokumentace/630-030/pct.630-030.1.jpg
>vyrezat dieru do panelu a napisat to vedla sa mi velmi nepaci

Pokud to ma byt jen nejaky symbol nebo cislo tak to delam tak, ze to tam
lehce freznu gravirovaci frezou, pak do te drazky kapnu barvu, necham
zaschnout a barvu, ktera pretekla seskrabnu tupou stranou lamaciho noze. Je
to ale dost pracne, takze maximalne na kusovou vyrobu. Jinak pak asi
sitotisk a nejakou kvalitni barvu. To ted budu resit na ovladaci panel pro
CNC frezku, ale pro trochu jina tlacitka...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz